Mobil Cihaz Koruma Sigortası ile aradığınız güvence ING’de.

Mobil Cihaz Koruma Sigortası ile aradığınız güvence ING’de.

Mobil Cihaz Koruma Sigortası ile telefon veya tabletinizi, ani ve beklenmedik bir olay sonucunda oluşabilecek zararlara karşı güvenceye alın, “telefonum düşer mi, tabletim bozulur mu?” diye endişe etmeyin.

Mobil Cihaz Koruma poliçenizi sadece ING Mobil'den satın alabilirsiniz.

Mobil Cihaz Koruma Sigortası'nın Faydaları nelerdir?

  • Mobil cihazlarınız, ekran kırılması, yüksek voltaj, sıvı teması gibi risklere karşı güvence altında olur. 
  • Mobil cihazınızın başına gelebilecek beklenmedik olaylara karşı cihaz yılda iki kere onarılabilir. 
  • Cihazınız kırılır ve kullanılmaz hale gelirse, cihazınızın yetkili servisi cihazın tamir edilemeyeceği yönünde görüş iletirse ve değiştirmeyi uygun bulursa, sadece katılım payı ödenerek cihaz yenilenebilir. 
  • Zurich Sigorta’nın yönlendireceği anlaşmalı yetkili servislerde güvenle mobil cihazlar tamir ettirilebilir. Ayrıca bu anlaşmalı yetkili servislere cihazların ulaştırılması ve sonrasında ise cihazların müşterilere ulaştırılması konusunda lojistik hizmeti de sağlanır.

Teminatlar ve Asistans Hizmetleri

Mobil Cihaz Yangın ve İnfilak Teminatı

Yangın, yıldırım ve infilak (cihaz şarj olurken oluşan infilaklar dahil) sonucu meydana gelen duman, buhar ve hararetin sigortalı cep telefonu ya da tablette doğrudan neden olacağı maddi zararlar sigorta limitleri dahilinde karşılanır. 

Asistans Hizmetleri


Cihaz Onarımı

Cihazın ani ve beklenmedik bir olay neticesinde kazara zarara uğramasından kaynaklanan kırılma hasarlarında cihaz sigorta süresince 2 kere onarılabilir. 

Cihaz Yenileme

Kırılma sonucunda cihazın yetkili servisinin cihazı onarmak yerine değiştirmeyi uygun bulması halinde, poliçe limitileri dahilinde cihaz bedelinin %30’unu müşterinin katılım payı olarak ödemesi durumunda, eşdeğer (Cihaz Teminat Bedelini ve Cihazın İkinci El Rayiç Değerini aşmayan kıymette yeni veya yenilenmiş) bir cihaz ile yenilenir.

Özellikler

  • Cihaz alınmasından itibaren 30 gün içinde sigorta yapılması gerekir. 
  • Cihazın IMEI No’su, Marka ve Modeli ile Fatura Tarihi doğru verilmelidir. Hasar anında faturanın ibraz edilmesi talep edilir. 
  • Hasar anında müşterinin belirttiği telefon aranarak iletilen adrese cihazın kargolanması gerektiği bilgisi verilir. 
  • Cihaz onarım veya değişimi Zurich Sigorta anlaşmalı kurumları tarafından yapılır ve sonrasında müşteriye kargolanır. 
  • Cihazın orjinal şarj aletleri dışındaki ekipmanlar ile şarj edilmesi halinde oluşacak hasarlar poliçe kapsamı dışındadır. 
  • Ürünün primi sigortalanacak cihazın rayiç bedeline göre değişkenlik gösterir. Cihazın rayiç bedeli ise IMEI no’dan otomatik olarak hesaplanır.