POS İletişim Merkezi numarası nedir?
0850 222 0 767 arayarak POS’unuzla ilgili her türlü teknik destek hizmeti alabilirsiniz
POS çalışma şartlarında değişiklik talebi yapabilir miyim?
Çalışma şartlarınız ile ilgili değişiklikler için şubenizden destek alabilirsiniz
POS anlaşmalı kurumları nelerdir?
Beko, Profilo, İngenico, Olivetti, Hugin
Nereden rulo talebi yapabilirim?
Size en yakın ING Şubesine uğrayarak rulo talep edebilirsiniz.
POS arızalarımı nereye bildirebilirim?
Arıza bildirimlerinizi 0850 222 07 67 numaralı telefondan POS İletişim Merkezi'ne yapabilirsiniz.
ING Cebimde POS nedir?
ING Cebimde POS mobil telefonunuz ile ödeme alabilmenizi sağlayan inovatif bir ING ürünüdür.
ING Cebimde POS nasıl çalışır?
ING Cebimde POS uygulamasında satış işlemi gerçekleştirmek istediğiniz tutarı girerek veya önceden tanımladığınız ürünlerden birini seçerek, müşterinin kartını telefonunuzun NFC okuyucusuna dokundurduğunuzda ödeme işlemi gerçekleşir.
ING Cebimde POS uygulamasında ödeme kabul etmek için bir limit var mı?
Ödemelerinizi artık temassız işlem limiti olmadan da sadece kart şifre girişi yaparak güvenli bir şekilde yapabilirsiniz.
Temassız özelliğe sahip herhangi bir Mastercard, VISA veya Troy banka kartı veya kredi kartı kabul edilebilir. Dijital cüzdanlardan ödeme kabul edebilirsiniz. Örn: (Paramara, ING Mobil) Bu durumda iki telefonun NFC’lerinin birbirine yaklaştırılması gerekir.
ING Cebimde POS uygulamasını kullanmak için telefonum yeterli özelliklere sahip mi?
ING Cebimde POS Uygulaması minimum Android 5.0 işletim sistemli bir telefon ile çalışır.
ING Cebimde POS Uygulaması sürekli açık kalabilir mi? Tekrardan giriş yapmam gerekiyor mu?
Uygulamadaki zaman aşımı süresi 15 dakikadır. 15 dakika dolduğunda kullanıcı otomatik olarak uygulamadan çıkar ve giriş ekranına yönlendirilir.
ING Cebimde POS ile hangi işlemleri kabul edebilirim?
Temassız kredi kartı, banka kartı (nakit kart) ve e-Cüzdan işlemlerini kabul edebilirsiniz.
Cihazımın ING Cebimde POS aktivasyonunu sonlandırmak istiyorum, ne yapmalıyım?
Sol tarafta bulunan menüden "POS Listem" sekmesine girerek aktivasyonunu sonlandırmak istediğiniz POS seçmeniz gerekmektedir. Sonra "Aktivasyonu Sonlandır" butonuna basarak aktivasyonunuzu sonlandırabilirsiniz.
İşyerime bağlı farklı bir cihazın ING Cebimde POS aktivasyonunu sonlandırmak istiyorum, ne yapmalıyım?
Sol tarafta bulunan menüden “POS Listem” sekmesine girerek aktivasyonunu sonlandırmak istediğiniz POS için “Aktivasyonu Sonlandır” button’una basın. Aktivasyonu sonlandırılan POS için işyeri sahibine SMS ile bilgi verilir.
ING Cebimde POS uygulamasında POS’larımın geçmiş işlemlerini nasıl görüntülerim?
Sol tarafta yer alan menüden “İşlem Geçmişi” sekmesine girerek POS’unuzdan gerçekleştirilmiş işlemleri görebilirsiniz. Eğer işyeri sahibi iseniz, ek POS’larınızdan gerçekleştirilmiş işlemleri de görebilirsiniz.
ING Cebimde POS uygulamasında işlem detaylarını nasıl görüntülerim?
ING Cebimde POS uygulamasında satış işlemi gerçekleştirmek istediğiniz tutarı girerek veya önceden tanımladığınız ürünlerden birini seçerek, müşterinin kartını telefonunuzun NFC okuyucusuna dokundurduğunuzda ödeme işlemi gerçekleşir.
ING Cebimde POS uygulaması içerisinde satış işlemimi iptal/iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
Sol tarafta yer alan menüden “İşlem Geçmişi” sekmesine girerek belli bir işlemi seçtikten sonra, İptal/İade butonuna basmanız gerekir. Eğer işyeri sahibiyseniz, diğer POS’larınızdan geçen işlemleri de iptal edebilirsiniz.
ING Cebimde POS uygulamasında Ek POS tanımlamak istiyorum.
Sol tarafta yer alan menüden “POS Listem” sekmesine girerek ek POS talep etmek istediğiniz üye işyeriniz için “+” butonuna basın. Bir işyerinin altına maksimum 3 adete kadar POS ekleyebilirsiniz. Yeni tanımlanan POS, bir cihaz ile ilişkilendirilene kadar aktif değildir.
ING Cebimde POS uygulamasında ek POS’u nasıl aktive ederim?
Çalışanınızın telefonuna ING Cebimde POS uygulamasını indirdikten sonra; kendi TCKN ve cep telefonu, doğum yeri ve tarihi bilginizi ve telefonunuza gelen doğrulama sms’ini uygulamaya girmelisiniz. Sonrasında karşınıza gelen POS listesinden bu telefon ile ilişkilendirmek istediğiniz POS’u seçerek aktivasyonu sağlayabilirsiniz.
ING Cebimde POS uygulaması içerisinde POS’larıma isim vermek istiyorum.
Sol tarafta yer alan menüden "POS Listem" sekmesine girerek isim vermek istediğiniz cihazı seçin. "POS'u isimlendir" butonuna basarak istediğiniz ismi girebilirsiniz.
ING Cebimde POS'ta gün sonu almak için ne yapmam gerekiyor?
Yapılan işlemler için gün sonu ING Cebimde POS tarafından otomatik alınır.